ok..kpada sesapa yg rasa dirinya berada di dlm zon jaga2,menunggu tika dan waktu nak meletup,haaa,come n join wa...cnilah tempat yg terawesome utk lu org nak carut,caci,coret,cirit n segala ci ci yg boleh kuar dlm lu olg punya mukut..xpa,disini biapun ayat mcam longkang,janji kita saja yg PUAS!!!!!!!!
0

soklan mintak penendang....

soklan paling gua tensen di kala taun baru..
"apakah azam taun baru anda?"
gua beliv bukan gua sorang ja kot yg beron ngan soklan ni kan...tetiba benanah tlinga gua dgr soklan ni diajukan...wa da rsa cam spesel-one maurinho lak asik diajukan soklan2 berkaitan azam neh..dak2 ni xda soklan yg guna aras ketinggian akal yg tinggi sket ka cam soklan2 inferensing ka, gunakan creativ n creativiti gua ka, enterprizing ka,xpun,tanya jela rumus2 algebra fizik maknenek tu..baru la batin gua tercabar.....cuba bayang,"eh,kul bapa nak ngeteh ni beb?" "kol kosinus 5..."x ke hensem jawapan tu..budak2 kecik tgok konpom terbeliak kagum akan kehenseman jawapan gua..untung2 dia jadikan gua sebagai idola dia..nanti klu mak dia suh dia g kedai beli cabai kering sekati xke dia ckp
"pak meor,cabai kering tangen 2.3 kati.."
cuba bygkan klu kesemua pewaris generasi ni speking like dat,makin ramai laa cikgu math online FB time2 skola..gua mlas nak kecikkan ati,mlas nak ckp byk daa,bukan apa,gua xnak leceee,gua pon dgn gaya kerek ala2 maurinho,nak gtau azam 2011 gua...

"gua nak gosok gigi 2 kali sehari"

0 comments:

Post a Comment