ok..kpada sesapa yg rasa dirinya berada di dlm zon jaga2,menunggu tika dan waktu nak meletup,haaa,come n join wa...cnilah tempat yg terawesome utk lu org nak carut,caci,coret,cirit n segala ci ci yg boleh kuar dlm lu olg punya mukut..xpa,disini biapun ayat mcam longkang,janji kita saja yg PUAS!!!!!!!!
0

kau pergi~

bulan ni wa mmg sedih sgt...selepas gua 'kehilangan' org yg gua sayang slama 4taun (bonus 2tahun kenal),seorang lagi insan yg gua sayang telah pergi...kalini bukan pergi meninggalkan gua n berada di suatu sudut dunia yg gua tahu koordinatnya,tapi ke suatu tempat yg gua x boleh pergi,tempat yg gua xboleh merasakan nikmat sentuhan belaian manja beliau..tempat yg gua x boleh pergi dengan hanya beratur di hentian bas untuk membeli tiket atau menghayun2kan tgn gua yg agak lembut kulitnya (gua pkai jonsen baby bro) untuk menghentikan si pencari rezeki yg memandu knderaan bertopikan tulisan teksi..gua x boleh.........

insan yg gua maksudkan ialah moyang kesayangan gua yang telah kembali ke rahmatullah pada 14 Mac 2011 jam 2.30ptg...

hampir 25 tahun wa hidup ngan dia..masih terngiang2 gelak tawanya,marahnya,leterannya,nasihatnya kepada cicit yg awesome tapi nakal seperti gua...skali gua pandang tapak tempat di mana wa pernah bertungkus lumus memerah keringat memegang cangkul di tepian sungai (yg kini telah jadi tempat pembakaran sampah yg agak terbuka) bersama beliau, gua sebak...sambil wa basuh batik yg digunakan untuk memndikan jenazah beliau,wa sayu...sambil wa baring di atas tilam dimana beliau menghembuskan nafasny yg terakhir,(wa agak takut sbnarnya) wa pilu...

sambil menadah tangan,doa dihulurkan,buat allahyarhamah Fatimah bt Abdul Kadir,semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat,dan berada dikalangan orang2 yg beriman...amin..

0 comments:

Post a Comment